IT-Support
Connect levererar en unik bredd i vår IT-support och service till våra kunder. Snabb hantering av ärende via vår servicedesk, eller vidare till tekniker och konsulter lokalt på våra orter.
Fjärrsupport
Här kan du som är kund ladda ned våra program för fjärrsupport så att vår servicedesk kan hjälpa dig.
Hjärtat i vår leverans går genom vår servicedesk. Vi har två hubbar i Sverige med first line IT-support upp till de mest seniora teknikerna. Vi övervakar våra kunders enheter, tjänster och molnservrar, samt ger proaktiv service, patchar och uppdaterar.
Vi har tekniskt kompetens inom alla våra affärsområden direkt i vår servicedesk, med egen personal. Behöver vi åka ut lokalt, eller installera kundens tjänst eller produkt, görs detta av våra erfarna tekniker och konsulter på alla våra lokala orter. Vår strategi är att göra allt i egen regi, vilket gör att vi har egen personal över hela Sverige.
Oavsett om du ringer in eller skickar in ditt ärende digitalt, spåras allt som görs och du kan som kund enkelt själv eller vid behov få ut information om ett ärende.